مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:312023-08-14سياسي

گفت وگوی تفصیلی| آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی روزهای گذشته از خبرگزاری فارس بازدید کرد؛ وی در حاشیه این بازدید طی نشستی با حضور مدیر و خبرنگاران استان تهران خبرگزاری فارس در رابطه با مسائل مختلفی از جمله نهضت ملی مسکن، مسکن مهر، طرح جوانی جمعیت، بافت های فرسوده استان تهران و غیره گفت وگو کردند.

مشروح این گفت وگو را در ادامه بخوانید.

فارس: با توجه به امکان رشد بیش از پیش جمعیت در استان تهران آیا شهر تهران توسعه زیربنایی پیدا می کند؟ جنتی: تابحال نحوه ساخت وساز مسکن در استان تهران چندین بار تحت بررسی قرار گرفته است و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که توسعه شهر تهران متوقف و در مقابل به محلات و بازآفرینی شهری پرداخته شود که در این خصوص تابحال بسته های تشویقی خوبی از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی کل کشور اعلام شده و شهرداری تهران نیز همکاری های خوبی انجام داده است.

ساخت 33 هزار واحد مسکونی در راستای بازآفرینی  در این خصوص عملیات اجرایی بیش از 33 هزار واحد مسکونی شروع شده است و مطابق برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم تا پایان سال این آمار به بیش از 70 هزار واحد در حوزه بازآفرینی شهری افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در پایتخت

گفت وگوی تفصیلی| آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در پایتخت